1. Informații Generale

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. Vom afișa pe website-ul nostru ultima versiune modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acesteia.

Ne angajam să procesăm datele dvs. personale în mod corespunzător și să protejăm confidențialitatea datelor personale furnizate de dvs în conformitate cu prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor (UE) 2016/679. Vom lua toate măsurile rezonabile pentru a vă proteja datele cu caracter personal împotriva utilizării incorecte și pentru a le menține în siguranță. Credem că este important să vă informăm despre modul în care vom folosi datele dvs. personale. Noi colectăm informații atunci când te înregistrezi pe site-ul nostru, te loghezi, realizezi o rezervare etc. Informațiile colectate includ numele, adresa de e-mail, numărul de telefon. În plus, vom primi în mod automat și vom înregistra informații de la computer-ul și browser-ul tău, inclusiv adresa IP, software-ul și atributele hardware, precum și pagina solicitată.

  1. Ce categorii de date colectăm și prelucrăm

Datele personale pe care le prelucrăm sunt, în principal, datele dumneavoastră de identificare, de localizare, date de contact, adresă de email, număr de telefon, atunci când deveniți clientul nostru, atunci când solicitați produsele și serviciile noastre. În anumite cazuri, atunci când vă furnizăm o factură fiscală, prelucrăm și date precum cod numeric personal, serie și număr act identitate sau date bancare.

În general, colectăm datele dumneavoastră cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți mereu controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. De exemplu, primim informații de la dumneavoastră astfel:

a) Când faceți telefonic o Rezervare prin intermendiul website-ului

b) Când vizitați locatiile noastre pentru a face o Rezervare

  1. Utilizarea de informații

Procesarea datelor dumneavoastră se realizează în scopul desfășurării următoarelor activități:

a) Marketing: transmiterea de noutăți abonaților prin mijloace de comunicare precum e-mail, telefon;

b) In scopul gestionării solicitărilor, reclamațiilor, sugestiilor: prelucrarea datelor pentru completarea formularului de contact;

c) In contextul prelucrării datelor vizitatorilor Website-ului, în scopul asigurării unei bune funcționări a website-ului detinut de catre SIMPA TRANS SRL.

Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.

  1. Dezvăluirea părților terțe

Pentru derularea în bune condiții a activității noastre poate fi necesar ca datele dumneavoastră să fie accesate de către o serie de angajați proprii, furnizori și angajați ai acestora. Furnizorii se referă la societăți cu care avem relații contractuale pentru o serie de servicii, incluzând dar fără a se limita la: furnizori de servicii IT, furnizori servicii de telefonie, furnizori de soluții integrate pentru call-center, furnizori de soluții pentru gestionarea comenzilor, furnizori de servicii bancare și de plăți.

În toate aceste cazuri descrise mai sus dezvăluirea datelor dumneavoastră cu caracter personal este realizată în baza unui contract încheiat cu acești furnizori, prin care aceștia se obligă să utilizeze datele exclusiv în scopul pentru care le-au fost încredințate, să respecte obligația de confidențialitate și de asigurare a securității datelor, precum și să respecte toate prevederile legislației în vigoare cu privire la protecția datelor cu caracter personal.

De asemenea, putem dezvălui datele dumneavoastră cu caracter personal unor autorități publice (Parchet, Politie, instanțele judecătorești și altor organe abilitate ale statului), în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri justificate, expres formulate.

În ciuda măsurilor de protecție luate pentru a proteja datele dumneavoastră cu caracter personal, vă atragem atenția că transmiterea informațiilor prin Internet, în general sau prin intermediul altor rețele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute și utilizate de către terțe părți neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

  1. Drepturi

Puteți solicita accesul la datele dumneavoastră, corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Puteți beneficia de dreptul la restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră, dreptul la portabilitatea datelor și dreptul de a solicita ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal (cu precizarea că în acest ultim caz solicitarea se poate face doar cu respectarea anumitor prevederi legale de genul celor financiar-fiscale). Pentru a vă putea exercita aceste drepturi este necesar să trimiteți o solicitare scrisă la adresa office@simpatrans.ro

Aveți de asemenea dreptul de a vă retrage acordul pentru primirea unor informații și oferte promoționale trimițând un email la office@simpatrans.ro. În cazul solicitării ștergerii datelor vă rugăm să aveți în vedere ca este un proces ireversibil și în situatia în care veți dori să apelati din nou la serviciile SIMPA TRANS SRL va fi din nou necesar acordul dumneavoastră pentru preluarea și prelucrarea acestor date.

Termenul maxim pentru rezolvarea solicitărilor trimise către office este de 30 de zile.
Pentru orice solicitare, întrebare sau problemă legată de modul în care prelucrăm datele dumneavoastră personale vă rugăm să ne contactați la office@simpatrans.ro

  1. E-Commerce de confidențialitate

Noi suntem singurii proprietari ai informațiilor colectate pe acest site. Informațiile tale personale de identificare nu vor fi vândute, schimbate, transferate sau date oricărei alte societăți, indiferent de motive, fără consimțământul tău, altele decât cele necesare pentru îndeplinirea unei cereri și/sau tranzacție, de exemplu pentru a face o rezervare.

  1. Protejarea Informațiilor

Vom pune în aplicare o varietate de măsuri de securitate pentru a menține siguranța informațiilor tale personale. Numai angajații care au nevoie să efectueze un anumit task (de exemplu, facturare sau serviciu client) beneficiază de acces la informațiile personale de identificare. Calculatoarele/serverele folosite pentru a stoca informațiile personale de identificare sunt păstrate într-un mediu sigur.

8. Consimțământul

Prin utilizarea site-ului nostru, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate.